چرا تبلیغات پیامکی انجام بدیم؟

سوالی که هر شخصی که کسب و کار داره، از خودش یا از مدیر تبلیغاتش میپرسه.

خب سوال خوبیه و قطعا هم در صورتی که بتونه جواب خوبی براش بگیره، تصمیم بر انجامش میگیره.

موضوع اینه که بین این همه روش های دیجیتال مارکتینگ اعم از؛ اینستاگرام، تلگرام، تبلیغات گوگل، تبلیغات بنری و… چرا باید تبلیغات پیامکی رو انتخاب کنیم؟

خب بطور خلاصه بگم؛ ارزان ترین، ساده ترین و در دسترس ترین روش در بین همه این روش ها؛ تبلیغات پیامکی هست. نه فیلتر میشه، نه اینترنت میخواد، نه اپلیکشین خاصی و… و شما براحتی میتونید به همه کسانی که سیم کارت دارن، پیامتون رو منتقل کنید.

اهمیت پیامک ها، در روزمرگی های ما

بزارید با یک سوال شروع کنیم:

چند روز میتونید بدون موبایل دووم بیارید؟

خب قطعا کمتر کسی میتونه عدد بالایی رو بگه و به احتمال زیاد شما هم پاسخ تون؛ چند ساعت بوده و خیلی کم میشه افرادی پیدا بشن که پاسخ شون چند روز یا چند هفته باشه.

خب صادقانه هم بخوایم صحبت کنیم، همه ما ها اونقدر به موبایل نیاز داریم و روزمرگی هامون بهش گره خورده که نمی توینم بیشتر از چند ساعت ازش فاصله بگیریم. موبایل وسیله ارتباط ما با دیگرانِ، از حال بقبه با خبر میشیم، اخبار رو چک میکنیم، به همدیگه اطلاع رسانی میکنیم و… و از طرفی دیگه مثل شرایط قدیم نیست که تنها راه ارتباط گرفتن نامه نوشتن باشه و اونقدر زندگی سریع حرکت میکنه که ماهم واسه هم سرعت شدن باهاش، مجبوریم از ابزار ها و امکانات جدید استفاده کنیم.

البته من زیاد موافق اعتیاد به موبایل و دائما چک کردن موبایل نیستم، و صرفا میخوام نقش مهم و غیر قابل انکار موبایل رو در زندگی هامون در نظر داشته باشیم.

موبایل، نزدیک ترین شئ به ما

امروزه موبایل از هر وسیله ای  به ما نزدیک تره. مهم ترین چیزی که موقع بیرون اومدن از خونه باید  داشته باشیم، موبایلِ و به محض اینکه دست میزاریم روی جیب مون و میفهمیم موبایل داخل جیب مون نیست، احساس ترس و نگرانی داریم تا زمانی که بتونیم پیداش کنیم.

پس بدون تعارف، همه ما آدم ها علاوه بر اینکه به موبایل نیاز داریم، بهش اعتیاد داریم و حتما باید در ۲۴ ساعت روز، در کنار مون باشه، حتی شب هنگام خواب!!!

نیمه پر لیوان رو ببینیم

خب حالا که همه افراد به طور حتم یه گوشی موبایل همراه شون دارن، پس بهتره نیمه پر لیوان رو ببنیم و این قضیه رو به چشم یک فرصت نگاه کنیم. حتما میپرسید چه فرصتی؟ 

بطور میانگین هر شخص روزانه بالای ۱۵۰ بار صفحه موبایل رو چک میکنه و این فرصت مناسبی هست که ۱ بار از این ۱۵۰ بار رو به خودمون اختصاص بدیم و پیام مون رو به مخاطب برسونیم.

حس خوب رو به مخاطب منتقل کنیم

میلیون ها آدم روزانه دارن چند صد بار گوشی موبایل رو چک میکنن، و انتظار دارن که وقتی صفحه رو روشن میکنن، پیام یا خبری رو ببین که باعث خوشحالی شون بشه. چرا ما باعث خوشحالی شون نشیم؟

مثلا خود شما؛

از اینکه پیامکی بیاد روی موبایل تون و دعوت تون کنه به تور یکروزه شمال، خوشحال نمی شید؟

یا اگر به یک سمینار رشد و موفقیت در کسب و کار دعوت بشید، استقبال نمی کنید ازش؟

یا اگر در قبال خرید یک محصول، بهتون یه بلیط سینما هدیه بدن، حس خوبی نمی گیرید؟

همه آدم ها اگر پیامک خوبی براشون بفرستی، مطمئنا استقبال میکنن ازش.

حال این پیامک میتونه از طرف یه دوست باشه، از طرف همکار باشه یا از طرف یه کسب و کار باشه. مهم نیست پیام از طرف کی هست، مهم متن پیامک هست. اینکه چی رو، چطوری به مخاطب برسونی مهمه.

بهتر نیست انجامش بدیم؟

حالا که متوجه شدیم اگر بتونیم حس خوب رو به آدم ها برسونیم، باعث خوشحالی شون میشه و از ما استقابل میکنن؛ بهتر نیست انجامش بدیم؟

میتونیم پیشنهاد هایی بهشون بدیم که علاوه بر خوشحال شدن، نیاز شون رو هم رفع کرده باشیم. مثلا:

یه آموزشگاه زبان، میتونه آدم هارو دعوت کنه به آموزش زبان در حین تماشای فیلم سینمایی (هم حس خوب بهشون منتقل میشه هم زبان مورد علاقه شون رو یاد میگیرن)

در این صورت، هم آموزشگاه زبان سود میکنه، هم مشتری؛ و هردو طرف بابت تمام قضیه راضی هستند.

فقط کافیه با یه متن خوب، بقیه رو دعوت کنید به یک اقدام که منجر به خوشحالی و سود دو طرف میشه!

 

امروزه پیامک های تبلیغاتی در دسترس ترین، راحت ترین و ارزان ترین راه برای انتقال پیام به افراد هست. پس بی شک انتخابش میتونه یکی از لذت بخش ترین تجربه های تبلیغاتی تون رو براتون رقم بزنه. اما یادتون نره که؛

متن مناسبی بنویسید و حس خوب رو به مخاطب برسونید.

 

اگر میخواید تجربه یه تبلیغات پیامکی خوب رو داشته باشید و هم خودتون و هم مخاطب هاتون رو خوشحال کنید، پیام دون این کار رو به بهترین شکل انجام میده.

ما با شناخت شما و محصولات شما، و همچنین با شناخت کافی از مخاطب هدف؛ متن پیامک مناسبی رو براتون مینویسیم و در زمان مناسب به مخاطب هدف ارسال میکنیم. در این صورت تمام نکاتی که برای داشتن یه کمیپن تبلیغاتی خوب باید رعایت کنید رو، ما براتون به نحو احسن انجام میدیم.

با پر کردن فرم سفارش، میتونید کار رو شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *