توضیحات سفارش متن پیامک

تصور کن داخل یه سالن سخنرانی هستی و ازت دعوت کردن که بری روی صحنه و خودتو معرفی کنی. به چند نفر؟ حداقل ۱۰۰۰ نفر اونجا دارن بهت گوش میکنن.

تو اون لحظه میدونی که فرصت زیادی نداری و باید تو همین فرصت کم جوری خودتو معرفی کنی که اون همه شنونده حاضر بشن بهت توجه کنن.

خب،قطعا حرف های حاشیه ای و تکراری و عامیانه چیزی نیست که بقیه جذبش بشن و تمام حواسشون رو بسپرن بهت. درواقع تو باید بتونی با چنتا جمله کوتاه و زیبا که کلمات مناسبی هم داخلش به کار برده شده، نگاه ها رو به سمت خودت جذب کنی، و خودتو معرفی کنی و از تخصص و مهارتت بگی و بهشون بگی چه مشکلی از اونارو میتونی حل کنی و یه راه ارتباطی بگی و؛ دیگه وقت تمومه. 

تو همین تایم کم اگر تونسته باشی خوب صحبت کنی، و نظر بقیه رو جلب کرده باشی؛ آدم های اون جمع ترغیب میشن که پیگیر تو بشن و باهات ارتباط بگیرن.

پیامک تبلیغاتی؛ ارتباط با هزاران نفر

پیامک های تبلیغاتی دقیقا همینه ولی بجای اینکه خودت حرف بزنی، نامه ای رو به اون چند هزار نفر میفرستی و خود و محصولات و خدماتت رو معرفی میکنی و راه ارتباطی میزاری براشون.

در اینجا هم باید تونسته باشی اونقدر خوب نامه نوشته باشی که آدم هایی که پیامک تو میرسه به دستشون، جذب نوشته تو بشن و تو رو دنبال کنند.

از اونجایی که نوشتن تبلیغ، یک کار حرفه ای هست و باید بتونی با چند جمله کوتاه، مخاطب رو ترغیب کنی که بیاد سمتت؛ ما تونستیم افرادی که میتونن این کار رو به نحو احسنت انجام بدن رو؛ جمع کنیم تا بتونیم برای شما متن هایی بنویسیم که براحتی بتونید اون چند هزار نفر رو جذب کنید. در واقع با توجه به اینکه فوق العاده حساس و دقیق هستیم روی کاری که انجام میدیم؛ یه شعار برای خودمون خلق کردیم که با تمام وجود پای اون وایسیادیم: 

پیام درست؛ به مخاطب درست؛ در زمان درست

ما با توجه به نیاز و خواسته شما و اطلاعات کاملی که از شما میگیریم، پیامک های اصولی و مؤثر مینویسیم و اونو به آدم هایی میفرستیم که مدنظر شما هستن. (با توجه به بانک شماره موبایل هایی که در اختیار داریم میتونیم هدفمند تر عمل کنیم و مخاطب هایی که علاقه مند به خدمات یا محصولات شما هستند رو مورد هدف قرار بدیم)

یه فرم تهیه کردیم از تمام اطلاعاتی که نیاز داریم تا بتونیم این خدمات رو به بهترین شکل برای شما انجام بدیم. اگر شما هم میخواید در کسری از ثانیه، پیام تون رو با لحن و کلمات مناسب، به دست افرادی برسونید که مخاطب شما هستن ،ما این کار رو به بهترین شکل براتون انجام میدیم، فقط کافیه: